Monday, January 24, 2011

AppAdmin v1.1.0 | Blocking Application Tool

INDONESIAN:
AppAdmin (337 KB) adalah sebuah aplikasi (tool) portable yang berfungsi untuk memblok aplikasi di kompi kita supaya tidak bisa dijalankan oleh orang lain. Software ini cocok digunakan oleh para orang tua yang mempunyai anak yang juga mengakses kompi yang mereka gunakan. Selain itu, software ini juga cocok dipakai di kantor-kantor untuk membatasi akses yang berlebihan/kurang bermanfaat yang bisa mengurangi kualitas kerja para
karyawan. Bagi para pengelola/Admin warnet, software ini juga akan sangat membantu agar warnet-nya tetap aman dan terkendali.

Dengan menggunakan AppAdmin, Anda akan dengan cepat dan mudah mem-blok program/aplikasi apa saja yang Anda inginkan, seperti misalnya Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger (YM), Skype ataupun Bat, CMD, Reg, Dat, dll.

Software ini bersifat portable dan dilengkapi dengan password untuk menjalankan-nya agar orang-orang yang tidak berkepentingan tidak seenaknya menggunakan aplikasi ini.

ENGLISH:
AppAdmin is a quick and practical solution to restrict an application. It is ideal for those who have small children or computer used in business. In a few seconds and in a simple way you can block any program installed on your computer such as Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger (YM), Skype or Bat, CMD, Reg, Dat, etc. The program has a password to prevent blocked programs unlocked by any user. AppAdmin is portable and freeware.
There will appear a notification as shown in the picture below if there is an application blocked by using AppAdmin (= 'This program is blocked by group policy. For more information, contact your system administrator')
What is new in AppAdmin v 1.0.0?
1. Password option added
2. a small code error fixed
3. German languege added
4. Block speed improved

For you who are interested in this portable software (tools), please go to the following Download Link:
Via 4Shared
or 
Via RapidShare
(Pswd: leechengsui.blogspot.com)

After having finished downloading, run the application. And don’t forget to read its USE GUIDE. 

HOPING THAT IT’S USEFUL FOR YOU AND NEVER FORGET TO LEAVE A COMMENT.

No comments: